Thursday, December 30, 2010

It's a little too late to say that you're sorry now.

hellloooooooooo , ma jälle jube väsinud , like usual. A seekord pole mina süüdi, ma sain juba pool 2 vms magama eile. Aga mul lihtsalt on tore emme kes plägiseb mul kõrval kui ma magada tahan ja siis on meil veel tore uksekell, mis heliseb just siis kui ma uuesti magama suudan jääda ja siis veel on meil super toredad mingid onud, kes tulevad katuselt lund lükkama ja kolistavad trepikojas redeliga .
Issi käis päeval jaanis lükkas majal katuselt lume ära. Pärast käisime poes, ma ei julgenud A&O'sse minna, sest Jannu, Ats ja Mikk olid poe ees. Siis läksime Grossi. A need olid juba sinna jõudnud.
Koju jõudsin helistas jannu, et tuleb meile. Ma alguses olin täiega vastu. Lõpuks astus ikka uksest sisse, läks rõdule ja karjus Atsile ja Mikule "Tulge ülesse, maja on minu!" suht hea.
Mönusalt lõbusaks läks, kui nad tulid. Mikk or Ats says:" Su isal on 5. seeria bemm ja ta elab vinklites !" suva et ta ei ela ju , aga ma ei saa siiani aru mis point sellel lausel on. Mingi aeg liikusime välja, saime teistega kokku. Jannu pani haledalt käna, see ajab mind siiani naerma. Siis tulime jälle minu juurde tagasi, siis vahepeal mõned läksid ära ja siis tulid jälle tagasi. Ja ma liialt väsinud et meelde tuletada mis toimus, aga lõbus oli.

Täiesti sisutühi postitus, aga ainuke millele ma mõelda suudan on soe tekk ja pehme padi, niiet head ööd musid ;*

No comments:

Post a Comment