Thursday, December 16, 2010

Everyone thinks of changing the world but no one thinks of changing themselves..

Kaks asja mida ma tänasest päevast mäletan : ma tahtsin Anne-Ly maha lüü ja seda päris tõsiselt. ja siis et mata kt oli ELUKERGE, ma tõesti uputan ennast ära kui ma nelja ei saa. Anne-Ly tahtsin maha lüüa, sest ofc ma ei õppinud venet, siis õpetaja kutsus vastama Anne-Lyt ja küsis kellega koos tahab tulla. Anne-Ly naeris mulle täiega näkku ja hullult raputasin pead ja palusin seal jumalat et ta Dianne ei ütleks. Ja mis te arvate ? OFC ta ütles Dianne. Ma hullult pusserdasin seal klassi ees ja sõimasin Anne-Lyt, teistel oli elu naljakas -.- ja ma sain nelja thanks god et see mo veerandi hinnet ära ei riku.
Millalgi õhtupoole läksime emmega Paidesse, salongi. Sain juuksepärlid ja ripsemepärlid. Ja mul tuli nüüd uus idee, millega emme suht päri oli - lillad kunstripsmed. Aga seda siis kui ripsmepärlid ä tulevad. Järgmine nädal lähen arvatavasti jälle värvima, sest mul see värv juba jumala maha kulunud ja ma tahaks et jõuluballiks ikka juuksed ilusti brünetid oleksid. btw , jõuluball on juba 6 PÄEVA PÄRAST , nagu omg , nii ruttu jõudis kätte :D

Aga dvi , ma hakkan õppima , tsaö ;*

No comments:

Post a Comment