Saturday, December 25, 2010

sajandi pikim post .

Reede

Emme vaaritas hommiku otsa, peale kella 14.00 millagi hakkasime vanaisa juurde sõitma. Emme läks kuskilt otsemat teed pidi Laiusele, pidime surnuaiast läbi käima. A see tee oli retsilt libe ja emme hull sõitis peaaegu 100'ga ka. Ofc, et tal läks auto käest ära, kohuke nagu ta on, vajutas ta veel pidurit ka ja auto tegi pirueti ja olimegi hanges. Suht julmalt ikka, õnneks oli mingi maja kõrval, emps läks kutsus abi sealt. Mingi 2 meest tulid, jamasid pool tundi aga lõpuks said välja ka meid. Mul oli koguaeg nii naljaks, isegi siis kui emmel auto käest läks ja kui me hange panime, ma ainult naersin kõrval. Lõpp kokkuvõttes me Laiusele surnuaeda ei jõudnudki.
Läksime vanaisa juurde ja sealt kohe kirikusse. Kirikus läks hästi kiiresti. Siis vanaisa ärkas et tal kuuseküünlad ostmata. Läkisme Palamuse poodi, see oli kinni. Läksime Kuremaa poodi, see oli ka kinni. Siis hakkasime Laiuse poole sõitma, vanaisa teadis et seal pood veel lahti. Poole tee peal vanaisal kadusid tuled ära, jättis auto seisma ja enam käima ei läinud. Tõsiselt rõõmustav!
Kutsusime Maku appi, et viib sleppis ära . Selle bemm ei teinud midagi, mingi automaat käigukast ja tagasillavedu ja misiganes :D A õnneks sain ma sooja minna ta autosse, toppisin kohe istmesoojendused ja värgid sisse. No pmst siis kutsuime Toomase järgi, tüübil läks sitaks kaua aega. Lõpuks siis saime liikuma kuidagi. Suht õnnes olin kui vanaise juurde jõudsime.
Ja pmst inimene kes meile jõuluvana pidi mängima tulema, ei saanud kodust välja, kõik teed olid täis tuisanud. Siis Aivo mängis, Anna-Liisa (ta pisike tütar) tundis kohe ära et see tema issi. Kõik ajasid vastu et mkm, su issi läks ju Petsi juurde. See ikka uskuma ei jäänud.
Jõuluvana tõi mulle : mini läppari (täiesti lampi, võinoo mul poleks vaja olnud- issi), õmblusmasina (emme), heegeldamis ja kudumis raamatu (emme), stilisti tehtud sukad (emme), siis mingi mustriga sukad (emme), minu nimega käpikud (vanaema), 2 raamatut mingi loodusest, mida ma veel vaadata pole jõudnud(vanaema), kõrvaklapid(vanaisa), üli armsad sussid (tädi) ja siis Brenda kinkis lõhna mida ma endale niiniinii väga tahtnud olen ja Eva kinkis pluusi , kus on kirjas "ETTEVAATUST ! Olen tujukas" . A ja koolis sain D kõrvarõngad ja kaelaketi:D Ja loomulikult mega palju magusat. Ilmselgelt LIIGA palju kingitusi.
Mingi kümne aeg hakkasime alles sööma, ma tõega mõtlesin et ma suren ära - ma polnud kella 12.00 saadik söönud.
Istusime Maku, Aivo ja Toomsega kella neljani üleval.


Laupäeva

Hommikul enne kümmet olid kõik väiksed mul seljas, tõmbasin teki üle pea ja magasin edasi. Mingi aeg hakkas Anna-Liisa hullult lõugama, veits närvi ajas. Võtsin läpaka, panin kõrvaklapid pähe ja kuulasin muusikat, millalgi jäin magama jälle. Aga suht varsti helistas Helina ja äratas mu ikka ülesse.
Emme hakkas seal juba ajama et ei, ma ei saa täna siit kuhugi, teed kõik nii täis. Ma olin juba kergelt kettas, et Helina ja Remo lähevad pühap nkn ära ju. Lõpuks emme ikka otsustas et lähme. Toomas sõitis jälle ees. Siis üks rist emme vaatas et okei Toomas ei pööra ära et lähme ka siis otse. Viimasel minutil Toomas pidurdas, tahtis vist ikka ära keerata. Emme ei saanud enam pidama, suht napilt sai kõrvalt mööda.
Kuskil tuli teine auto vastu, emme oli jumala närvis et kuhu mina nüüd ronima pean. Hakkas siis tee äärde minema a läks vist liiga palju. Igatahes auto perse käis vastu hange ja auto läks tal jälle käest ära. Siis viskas juba täitsa kõik esiklaasi ka lund täis. Siis mingi auto jäi seisa. Ma olin naerma puhkemas, et me jälle hanges. Aga me olime täiesti tee peal. Tagumised autod ja see mis vastu tuli kõik seisid. Niiet jah, meil olid see aasta meeldejäävad jõulud.
Koju tulles suht kohe tulid Helina ja Remo meile, "korraks" nagu nad Aedile ütlesid. Tegelt passisid mingi 5 tundi meie juures, kui mitte rohkem. Helina ja emme jõid 2 shampust veel ära ja kõike värke särke. Sirgendasin Helinal juuksed ka , like usual.
Pärast käisin veel majast läbi, Annabel tahtis mind näha. Remo saatis õhtul koju ka, suht fun oli tulla - ta vedas mind kelguga.

Koju tulles olin ropult vässu , tõmbasin Asusele msn'i peale ja kobisin voodisse.

No comments:

Post a Comment