Monday, March 21, 2011

First we make our habits, then our habits make us.

Kus on kevad, mis pidi meieni jõudma juba täna öösel kell 1.21 ? Kõik peaks juba sulama, aga lund tuleb aina juurde. Ma pigem käiksin juba põlvini vees kui sumpaksin siiani põlvini lumes. Järgmiste päevade ilmaprognoos on ka nuttu väärt. Ühesõnaga soe ei jõua meieni veel niipea,niiet täname kõik koos armsat mitte-kaduda-tahtvat-talve.

Eilne õhtu oli kõike heaga seosnevat. Muide üks neeger on Egiptusest tagasi ja üks tibins lendas Šotti ja ma üldse ei imesta, kui ma seda juba märkinud olen. Ma olen terve eilse õhtu ja tänase hommiku ainult korranud ja korranud ennast. Olin eile koos Andraga B juures öösel. Jõudsime sinna mingi pool 12. Uni koos kõigega suutis mind suht kiiresti tudima panna. Jälle oli see "ma magan 10 minutit", millest loomulikult kujunes pärast paar tundi.

Tänane õhtu oli (N), aga ainult sellepärast, et õues on nagu -20 kraadi. Claudiaga terve aeg värisesime külmast, teised kõik rääksid kui soe neil on. Me koguaeg seisime, tegime paar sammu ja jälle seisime. Ja taaskord ei suuda ma midagi meenutada, mis täna juhtus.

Kui hästi läheb alustan ma homme oma toa suurpuhastusega, mille ma vaheajal ära lubasin teha. Ma liigutan nüüd vaikselt voodi poole, sest uni pressib vägisi mu laugudele.







No comments:

Post a Comment