Friday, March 4, 2011

Ole tubli kallike !

Ma tilguti all. Õde ütles et pimesoole põletik, kirurg peaks kohe tulema. Emme ütles, et opi laks kui ongi põletik.

Täpselt 10.00 sain B'lt sellise sõnumi. Ise ka imestan, et ma ulguma ei hakanud.

Ohh, nii armas on 7.34 tõsuta. Jup, ma magasin täna tund aega sisse. Emme helistas 6.30 et ma võiksin hakata ärkama. Tahtsin panna endale 10 minuti pärast äratuse, kuid tudusena panin äratuse 17.40'ks. Ma ei saa siiani aru, kuidas ma nii valesti selle panna suutsin. Igatahes Eva helistas 7.34, et kuhu ma jään. Ja uskuge mind, keegi pole mind veel nii kiiresti voodist tõusmas näinud. 8.15 olin koolis. Marssisin siis nagu reedele kohane esimesena inka klassi. Palun vabandust, et ma tun... Kerge suprise, 8. klass vahib vastu. Jani käest sain teada, et tunniplaanis on väike muudatus. Üllatavalt kombel ei olnud mul üldse mark. Terve tee inka klassist tunniplaanini naersin enda üle ja palvetasin, et esimeseks tunniks oleks vene. And guess what ? OLIGI :D kergelt õnnelikuna läksin venesse. Vastamine oli selleks ajaks pmst juba läbi, niiet minu õnneks ei pidanud ma tahvli ette minema.
Vahetunnis helistasin B'le ja ma tõesti ei oleks tahtnud uskuda seda mida ta räägib. Et ta läheb opile. Terve päeva kuni opini rääkisin ja saatsin sõnumeid B'ga. Ma pole ennem nii hädise häälega B kuulnud, kui ta oli õhtul peale oppi. Mul temast jube kahju, pea vastu kallike !
Õhtul kuulasin diivanil muusikat ja jäin magama, ma olen oma kõrvaklapid ka selle magamisega ära suutnud rikkuda. Igatahes mu mõnusa une suutis matu 2 korda ära rikkuda. Teist korda jäädavalt. Läksin Jannu ja Matuga välja, kus me kohe Matu poole liikusime. Täpselt selline rahulik reede kujunes nagu ma lootnud olin. Koos jackassi ja ohtra naermisega.
Pisut üle tunni tagasi jõudsin koju, ehk pool üks. Ma lähen nüüd kohekohe tuduländi, sest homme on vaja varakult tõusta, nii 8.30 ja seda laupäeva hommikul :/



üks parimatest lõhnadest


No comments:

Post a Comment