Wednesday, March 2, 2011

Õnn on vahepeatus liiga palju ja liiga vähe vahel.

Nii mu kurguvalu hakkab tasapisi kaduma ja nii nagu ikka, et saad ühest asjas lahti tuleb järgmine külge on mul nüüd nohu tulnud. Ma reaalselt vihkan seda, see väärib mu vihatuimade-asjade-listis tubli koha esimese kümne seas.
Koolis oli täna kergelt pointless, Andu ja Jannu olid olümpiaadil ja B ja Janeli näitasid oma lapsikumat poolt (1kõik kuidas see kõlas, see ei olnud kuidagi solvavalt mõeldud). Matas sai jälle naerda nagu ikka. Õpetaja pani Skenile koti pähe ja võttis telefoni jälle ome kätte. Võtsime seal uue osa, millest ma khmkhm midagi eru ei saa.
Peale kooli ma ei maganud, mis on kergelt imestamapanev. 2011. aastal esimene kord, kui mu silmad peale kooli kinni pole vajunud. Selle aja sisustas ilusti ühe vahetusõpilase blogi, kes on Ameerikas. Üle tunni eile õhtul, tund täna ennem tantsimist ja mitu tundi peale tantsimist. Nii köitvat blogi pole ma ammu lugenud. Ma pole täna isegi facebooki jõudnud ja msn'ist olen ka vaid korraks läbi hüpanud. Õppimine on ka täiesti meelest läinud ja ma pole siiani veel ekooligi avanud. Ma pole siin vist märkinudki, aga ma lubasin endale et ma võtan ennast nüüd ilusti kokku ja teen ühe ilusa veerandi lõpu heade hinnetega. Nojap minu ja lubaduste suhe ei ole midagi kiitmisväärset, aga vähemalt sellesse ma ise ka natuke usun.


äge on oma teksasi pildisatad :D

No comments:

Post a Comment