Friday, March 11, 2011

Save the planet ,kill yourself.

Hakkasin eile õhtul juba selle postitusega peale, aga õpetaja tuli kraaksuma, et arvutid kinni paneksime ja magama jääksime.

Nüüd on hetk kus ma pean taaskord mõnuga oma sõnu sööma, sest see nn laululaager ei olnud tegelikult üldse nii nõme, mõttetu ja igav. Okei, laulmisest on mul küll nüüd kerge koblakas ees, kuid aeg, kus me laulma ei pidanud oli kõike muud kui nõme, mõttetu ja igav.
Mõlemal päeval laulsime kokku kuskil 4 tundi, minu arvutuste kohaselt. Pauside ajal käis terve 15 minutit jube söömine, ausalt, ma hakkan nüüd dieedile. See toit, mis meil seal pakuti oli jube rõve. Neljapäeva õhtul saime makarone hakklihaga, väkad olid. Ketšup oli ka mingi läbipaistev ja maitsetu. Hommikuks oli mingi puder, mida ma nähes teiste nägusi ja kuuldes nende "kiitvaid" kommentaare ei puutunud ka.
Õhtul mängisime twisterit, tantsisime ja tegime pilte, millest enamusel olid kõik kahtlaste nägudega. Janeli jagas öösel minuga oma tühjaks minevat madratsit, aitähh! Õpetaja passis poole kaheni meie toa keskel, sest meie Janeliga ei suvatsenudki magama jääda. Kõik asjad tegid nalja. Vahepeal kui ta ära läks, proovisin teki all arvutis olla, a no see oli suhteliselt võimatu.

Ma magasin kuidagi väga valesti, sest hommikul ärgates oli mu selg mõnusalt valus, õlaringe oli peaaegu et võimatu teha. Poole üheksaks läksime koolimajja "super" hommikusööki sööma ja peale seda läks jälle 4 tunnine lõõritamine lahti.
Koju jõudsime kahe paiku, vajusin kohe voodisse nurruma ja järgmine hetk oli minujaoks kell 16.12. Õhtul polegi kodus midagi peale lebotasmise teinud, kott seisab ka siiani nurgas lahti kappimata. Mitte millegiks pole viitsimist, tahan nüüd ainult võimalikult kiiresti tagasi oma voodisse saada.

Kui ma homme jõuan, siis panen siia paar pilti ka.

1 comment: