Tuesday, March 8, 2011

Su sõnad pole piisavalt mürgised.

Hommikul oli nii harjumatu enam-vähem puhanuna tõusta. Läksin eile õhtul ennem 23.30 juba voodisse, ilmselgelt sellel veerandil kõige varajasem kellaaeg magama minekuks.
Koolis enamus inimesi gardekas õppis, sest teisipäev on kõige haigem päev, kus venes kt teha. Enda meelest läks mul kõik hästi, loodan vähemalt, sest mul pole mingit tahtmist venet ka 4 tunnistusele saada. Matas oli tunnikontroll, 3 ülessannet, ühte asinult oskasin täiesti kindlalt. Ma srsly mõtlesin et ma hakkan nutma seal, sest ma lihtsalt teadsin et õhtul vahib mul ekoolist 3 või 2 vastu. Ja te võite vaid ette kujutada, kui suur oli mu üllatus kui ma ekoolis nägin 4- ! Pole ammu nii õnnelik olnud.
Ajaloos kontrolltöö ajal suutsin ma jälle naerma hakata. Ainult sellepärast, et ma lõin käe ära. Õnneks mul läks paremini ja mind ei visatud tunnist välja.
Täna jäi info ära, niiet peale töpasi (kust me ennast ka varem ära nurusime) olid tunnid läbi.

Terve päev Skeniga ainult karjusime 1teise peale ja Urmas sai tänu sellele jälle oma kõige geniaalsemat armuromaani nalja teha.


Hetke lemmikum riietus. Marisele meeldis ja Inka õpetaja kiitis neid pükse.

No comments:

Post a Comment