Wednesday, March 23, 2011

Söetabletid ja kärsakas


Esiteks on nüüd postituse all võimalik oma arvamust avaldada, kas loetu oli halb või hea. Kuigi mind eriti ei huvita, mis sealt lõpuks välja tuleb, sest eestlased on alati olnud sellised, kes teevad oma suu lahti alles siis, kui neil on midagi sitta ütelda on. Ja ma siiski teen seda blogi peamiselt enda heaks, mitte teiste. Loomulikult on hea, kui keegi seda loeb ja sellest kõigest heal arvamusel on, aga see ei ole kõige tähtsam.

Ja teiseks tegin ma endale uue formspringiDianneAA, niiet teie küsimused on igati oodatud. Kui midagi sisukamat tuleb, postitan ehk siiagi.

Ma suutsin täna teise plaadi muffineid põhja kõrvetada, mõnusad söetabletid võtsin ahjust välja. Ma lihtsalt unustasin täiesti ära, et mul midagi veel ahjus on. Thanks god et ma siis vähemalt kontrollima läksin, kas panin ikka ahju kinni. Mõnus kärsakas oli üleval. A ja see polnud veel kõik, ma suutsin kööki ka kinni jääda. Ma ei oska seda hästi seletada aga pmst üheltpoolt tuli ukselink ära, aga ma tõmbasin ukse kinni, et suits suitsuandurini ei jõuaks. Ja pärast ei saanud ma enam ust lahti teha, emmet polnud ka kodus, pidin teda oma 15 minutit ootama. Selle aja sisustasin ma kenasti enda üle naermisega ära.
Õhtul käisime Karinul, alguses tiirlesid mõtted juba mitte minemise suunas, mingit tuju polnud minna. Lõpuks siiski läksime. Pidime 18.00 minema, aga suht võimatu oli käia poole tunniga pesus, panna riidesse, meik teha, süüa ja siis veel alevisse jõuda. Pisut hiljema peal jäi minek.
Alguses oli kõik igati tore, aga lõpp vajus ära. Lõpuks kujunes sellest mõtetuim õhtu Karinul ja me tulime üsna varakult sealt B, Andra ja Mannaga tulema.
Nüüd kodus istun arvuti taga ja seilan jälle mööda blogimaailma. Avastasin päeval taaskord ühe väga lugemisväärt blogi. Leidsin sealt postituse, mille taolist ma olen alati tahtnud lugeda ehk siis Enne kui on plaanid minna õppima kunsti/disaini/moodi/arhitektuuri/fotograafiat Inglismaal.

Ma pean kõik oma vingumised kevade hilinemise tõttu vist tagasi võtma, sest kõik sulab täiel võimsusel. Ma pean endale nüüd kiiremas korras kummikud muretsema, sest vasrti hakkab siin uputama.




hommikusöök (Y)


söetabletid

No comments:

Post a Comment