Wednesday, March 2, 2011

rottisin B blogist midagi

1. lemmik naisenimi: erilist lemmikut ei olengi.
2. lemmik mehenimi: Chris
3. parim sõber: mul millegi pärast nagu ei ole enam seda ühte ja ainsat. Ma usaldan piiritult kolme inimest : Andrat, B'd & Evat.
4. kool kus käid:Järva-Jaani Gümnaasium
5. lemmik söögikoht oma kodukohas/kodulinnas: meil polegi siin ühtegi normaalset.

sinu välimusest
1. silmade värv: sinakas.
2. juuste loomulik/praegune värv: selline kartulikoor, praegu punakaspruun.
3. nahatoon (hele või tume jne): hästihästi hele.

kas sulle meeldivad/meeldib su
1. küünekuju?: eii.
2. ripsmed?: ja
3. huuled?: jaa
4. nina?: ja

kas sulle meeldib..
1. magamine?: kellele ei meeldiks :D
2. fotograafia? ja , armastan seda.
3. krõpsud?: ja
4. suits/alkohol?: mm , ei .
5. kool?: eip.

mis tuleb sulle esimesena meelde nende värvidega seoses?

1. kollane: päike
2. sinine: meri
3. roheline: kevad
4. lilla: Laura sünnipäevakutse :D:D
5. nude: vintage
6. koralliroosa: huulepulk.
7. meresinine: üks mu pluus.
8. roosa: küünelakk.

kas külastad neid saite? kui tihti?

1. tumblr: enam mitte nii tihti kuid siiski.
2. fb: ma ei kujuta elu ilma selleta ettegi.
3. rate: ausalt, mõttetumat saiti pole olemas, seega ei.
4. flickr: ei
5. looklet: vahel harva, kui igav on. Kunagi igapäevaselt.
6. polyvore enam ei käi seal üldse, kunagi hullusin sellest.
7. youtube: pmst alati mul lahti.
8. miniclip: ei
9. weheartit: suht tihti.
10. formspring: mitte väga.
11. threewords: pole seal ammu enam käinud.
12. blogspot/blogger: koguaeg lahti.

No comments:

Post a Comment