Monday, March 14, 2011

Mistakes are sometimes the best memories

Nonii, lõpuks nüüd midagi mu nädalavahetusest.

Laupäev algas koristamisega, millest on jälgi veel isegi tänaseni, niiet ma olen ennast ületanud. Terve päev ootasin kannatamatult õhtut, mis minu ootuste kohaselt tuligi hea, okei, hea on vähe üteldud, PARIM! Kõvasti peale viite läksime Skeni juurde, sünnipäev hakkas tegelikult juba kell viis, aga hilinemine ongi juba tavaline. Alguses lihtsalt B'ga rääkisime ja rääkisime ja rääkisime. Pärast kiskus lõbusaks ära, mängisin poistega head mängu, okei, kelle jaoks head, kelle jaoks halba. Ja ausalt, Jannu, Kaspar, Sken, Matu ja Andu, järgmine kord teen mina selliseid reegleid, et te pärast ei kõnni ka. Mind hakati kutsuma pk nime järgi, millest õhtu lõpuks sai aadli pilka, pidi lihtsam olema. Kella 1.00 olid enamus juba laiali läinud, kõigil olid imestunud näod peas, et kell nii aeglaselt liikunud. Järgmised kaks pool tundi kuulasime Kaspari geniaalset juttu makaroni MM'ist ja Viktor Metsast. Ükski selle kuulaja, ei suuda tõsiseks jääda, ausalt. Kõik toas olijad naersid kõhud kõveras. Õhtu lõppes poole nelja aeg, kui me B'ga lubasime 15 minuti nurruda. Kui see möödas oli, me loomulikult ei ärganud. Magasime B, Skeni ja Anduga Skeni voodis, sest me B'ga olime keeldunud taaskord põrnadal magama.

Hommikuks mugisime popkorni ja ma tõsiselt kahetsesin et ma viimase Pealinnakoogi olin suutnud Skenilt eelmisesl õhtul välja nuruda. Kümne aeg läksime juba ära. Kella kaheteistkümneni vaatasin netipoodidest ila-tilkuma-panevaid riideid. Seejärel vajusin voodisse ja ärkasin alles kell seitse, loomulikult on minule viie tunnilisest unest vähe.

Täna kehkas kõndisime 7 km maha, niiniinii mõnus oli, päike paistis ja hea oli olla. Muud ei olnudki tänases midagi märkimsväärset . a, on küll, ma sain aja kt VIIE ! Eelmise õpetajaga poleks see midagi erilist olnud, aga Toomas nõuab nii palju. See veerand tuleb mul aegade halvim tunnistus, 3 nelja, kui mitte 4. Jup, halvasti läks ja ma ise pole sugugi rahul, kuid nüüd on vähemalt midagi mille nimel järgmisel veerandil pingutada.
Koju tulla oli vastik, sul on kaks võimalust kas sa astud selle märja kördi sisse või.. astud selle märja kördi sisse. Igalpool on ainult vesi, hakkab see aeg kus garderoobis must have asi on kummikud ja mul on sada paari kummikuid kuskil nurgas eks. Aga vähemalt need valged hanged sulavad, niisiis, kevad pole enam väga kaugel, mille üle saab ainult rõõmu tunda.


Päeva juba Jannut kadestanud, kes praegu võtab palmi all päikest. See rott lendas eile Egiptusesse, kurat, tule juba tagasi ! :S

No comments:

Post a Comment