Saturday, March 26, 2011

Let the magic begin.

Mul on tunne nagu ma poleks terve igavik new posti lahtrisse kirjutanud. Igatahes vahepeal sain ma jälle pisut positiivset vastukaja blogi kohta ja see tegi kohe meelde heaks. Pole midagi paremat, kui inimene, kes oma arvamust avaldada julgeb. Siin blogis vist viimasel ajal teistest teemadest lugeda ei saagi.. :D

Igatahes, ma jõudsin just kevadrockilt koju, hääl on ära karjutud ja selg valutab karglemisest. Ma arvasin teiste juttude põhjal et see on lahe, aga et midagi sellist...võimas, imeline, super ja kõiki häid sõnu veel. Lihtsalt niiniinii hea. Alguses rahvas kõik istus, pärast tõmmati rahvas kenasti käima. Ühed suutsid seda veel eriti hästi teha, sellest mu kurk nüüd selline mõnusalt valus ongi. Ma tõsiselt kahetsen, et nii vara ära tulin. Igatahes ma tean üht, kes on järgmine aasta kindel mineja.

Nii, vaheaja võib pmst juba lõppenuks pidada. Ja kusjuures ma isegi tahan kooli minna, mingil määral. Ma tunnen, et ma olen ennast tõesti välja puhanud. Tahaks ruttu ruttu selle veerandi ära käija ja siis õnnelikult suvele vastu minna. Kuigi aknast välja vaadates on küll tunne, et suvi see aasta meieni ei jõuagi.

Ma homme lisan paar pilti.


with all my laav, D!

No comments:

Post a Comment