Sunday, March 6, 2011

Ma usaldan sind, aga sa räägid liiga palju.

Pealkiri on Andra üteldud lause :D

Mu nina peaks praegu ajaloo õpiku vahel olema, aga mul pole mingit tuju selle õppimiseks. Niisiis ma parem kirjutan siia midagi.

Laupäeva hommikul sain pool tundi kauem magada, mille arvelt läks mul pärast väga väga kiireks. Läksime Tartusse. Sain endale kingad rohkem sellised tänava omad, 3 paari kõrvarõngaid, sõrmuse, kaelaketi ja ujukad, mis ei ole eriti ilusad, aga kõige paremad sellest kesisest valikust. Jumestuskreemi sain ka, mis pole ka just kõige parem.
Tartust jõudsime poole viie paiku tagasi, niiet ma olin lootusetult Laura sünnipäevale hilinenud, see sünnipäevadele hilinemine hakkab mulle juba traditsiooniks kujunema. Mängisime seal igasuguseid asju, lõpetasime taaskord aliasega.
Mingi aeg liikusime välja, janoh, ei tulnud nii rahulik õhtu kui ma lootnud olin, aga siiski lõbus. Terve õhtu käis naermisega kõhulihaste treenimine. Lõpuks rääkisime Matu, Janeli, Teelia ja kummagi kaksikuga (ma ei suuda neil vahet teha) mäe peal juttu. Enamus ajast loomulikult jälle naersime. Poole üheks olin vist lõpuks kodus.

Pühapäev, lõpuks ometi üks hommik, kus ma magada sain. Ärkasin kella 11 paiku, aga sellest oli ikkagi vähe. Terve hommikupoolik kulus koristamisele, mu tuba on nüüd ikka väga korras. Pool kolm hakkasime Paidesse sõitma, läksin B'd haiglasse vaatama. Ma vihkan vihkan vihkan haiglaid, liialt masendavad asutused. Kinkisin B'le kõrvarõngad, mis ma talle eile ostsin. Sellised pisikesed ja lihtsad. Rääkisin talle juttu, mis tegelikult pole üldse nii naljakas, aga tol hetkel ei saanud ma naeru pärast sõnu ka suust. Nii kahju oli pärast seal ära minna mõttega, et ma näen teda alles vb kolmapäeval.

Ma olen terve õhtu kuulanud powerit ja seal on õhtu otsa tulnud eelmise suve hitid. Mis omakorda on mõnusalt mu suveootsust süvendanud. Ja mu tuju on nende laulude pärast nii meeliületavalt hea.

Ma pilte ostetud asjadest lisan millalgi hiljem. Ma hakkan parem nüüd ajalugu õppima, niiet olege musud cya ! ;*

No comments:

Post a Comment