Sunday, February 6, 2011

Being sad with the right people, is better than being happy with the wrong ones.

Mul on vaheaja tunne või nagu poleks nädal aega kooli näinud. Kuidagi jube pikale venib see nv + homme ka kooli pole. Luks värk, mul laup tunne.

Täna tegin muffineid, imehead tulid. Klõpsisin igast pilte ka, a homme panen need siia. Mul pole viitsimist kaamerast mälukaarti võtta, missest et kaamera mul kõrval on :D Päeval lasin loomulikult jälle lebo, kuni selleni kui emme poest tuli ja käskis ruttu-ruttu voodi ära teha, et Triin tuleb koolitantsu riideid proovima. Uskuge või mitte igatahes ma suutsin vähem kui 10 minutiga teha ära voodi, panna end riidesse ja silmad ära värvida. Hämmastav !
Emme tegi täna kapsahautist, minu tungival soovil. Mul nädalavahetuseti pidevalt mingid isud.
Õues oli täna über ilus ilm, viimaks ronis päike ka välja. Plaanisin alguses vanaema juurde lund lükkama minna, a siis tuli mul 101 ideed ja hakkasin neid realiseerima. B pakkus mingi 15.30 aeg välja et läheks õue jalutama, a lõpuks läksime ikka alles kell 17.00 välja. Eilsest on mul kael jube valus, pead taha kallutades käib metsik valu läbi, tänasest on mul selg valus ja pea jubedalt lõhub otsas. Seda kõike muidugi tänu Matule. Ma sain täna Jannule ka vastu nosplit antud, niiet nüüd olen ma 4 inimesele vastu molu pannud - B, Andu, Matu & Jannu. Nii armas :D
Mu toas on kloorihais, tegelikult lõhn, mulle meeldib see. Tegin jälle ühed püksid laiguliseks, tegelikult ma lootsin saada need suht ühtlaselt heledamaks, aga mingid laigud jäid ikka, nööme. Ma loodan et ma neid kandma ka hakkan, sest ma olen praegu ühtede teksade kandmisest sõltvuses, kui seda nii saab nimetada :D Igatahes ma tahan koguaeg ainult ühetsi teksasi kanda, need tunduvad kõige ilusamad alati. Haige ja.

A ja nüüd põhiuudis, mille pärast ma seda postitust üldse kirjutama hakkasin. MA VÕITSIN FACEBOOKIS Smoothation Sleek Heat Protection Lotion Flexible'i . Niiniinii võrratult äge, ma ei mäleta millal ma viimati nii õnnelik oli, kui Andra ütles et ma võitsin selle. Andrale ei tundunud see sugugi nii tore.

Suunurgad kaarduvad kergelt ülessepoole kui mõtlen, et homme kooli POLEEE. 13.00 peame alles kooli juures olema, mesivärk.

No comments:

Post a Comment