Saturday, February 5, 2011

Sorry, but i just can't turn off how i feel.


Jäin eile poole skype kõne pealt magama, Eesti sült on uimastava toimega ma ütlen. Pidin kell 1.00 ülesse tõusma, aga loomulikult ma ei tõusnud. Korraks ärkasin oma nime kuuldes ülesse, soovisin head ööd (mida ma ise ei mäleta) ja magasin edasi. 2.49 tegin uuesti silmad lahti, tõmbasin voodilt kõik asjad suvalt maha ja magasin seal edasi hommikuni.
Päeval mingi aja olin jälle skypes ja tegin midagi imetlusväärset- koristasin oma tuba ja seda RÕÕMUGA. Kuigi ma vihkan vaikuses koristamist, (ilma muusikata) siis täna oli see isegi talutav. Mu kõlarid on nüüd vist lõplikult katki, mingi heli neist veel tuleb aga see ei ole kuulatav. Aga tulles tagasi koristamise juurde, emme ütles mulle et ma ületasin ennast :D:D , et tegin kõik riiulid jälle ilusti korda ja vahetasin isegi kardinad ja diivanikatte ära.
Õhtul käisime väljas. Ma olin terve õhtu peale loendamatuid kordi pikali - suured tänud matule & B'le. Jõudsime lõpuks on tiirlemistega grossi juurde, käisime mingi 2-3 korda poes, loomulikult B kulul :D Lõpuks läksid kõik B'd & Mammut saatma, ma hakkasin üksi koju minema, a sain tee peal Getu ja Jazziga kokku, niiet jee, kojumineku kaaslane oli jälle olemas.

Koju jõudes tuli kohe jube uni, jäin jälle arvutitoolis magama, aga seekord vaid pooleks tunniks. Ärkasin siis ülesse ja tegin voodi ära, nüüd passin läppar süles facebookis, uni on täielikult jalga lasknud.


Matu says : Täis suuga ei sööda.
*kõik naeravad*
Matu says : Mida ?
Brenda says : Täis suuga ei sööda.
Matu says : Ei söödagi ju . *mõtleb* Aaaa, ei söödagi :D

No comments:

Post a Comment