Tuesday, February 8, 2011

Ei, täna hakkavad vahetunnid varem.

Ma olen täiesti "Eesti laulu" laulude meelevallas. Veel on aega & Rockefeller Street on niiniinii meeliületavalt head, et mul pole sõnu.


Esmaspäeva hommikuks äratust kella kümneks panna on ikka midagi eriti head. Veel parem on peale kümmet veel 10 minutit voodis tiksuda, teades et kui tahaks võiks veel pool tundi leboda. Igatahes natuke peale 12.00 astusin kodust välja, käisime Evaga grossist läbi. Kõrvitsaseemned, vesi ja shoks kotis liikusime edasi kooli poole.
Täiesti ebaaus, et Albukad said bussis taha istuda ja meie pidime ees konutama :D Bussis proovisime Mällu telefonist muusikat kuulata, aga alguses ei leidnud head laulu ja pärast jooksis tal telefon kokku. Jõudsime kohale üle poole tunni varem, tuiasime siis niisama ringi.
Vahepeal tekkis väike segadus aga siiski 10 minutit ennem poolt kolme olime kultuurimajas sees. See mitu tundi lõõritamist läks mööda nagu pool tundi. Tagasisõit oli jube lõbus, õpetaja ütles Janelile et ma olen tähele pannud jah et sa palju sööd (Y)
Koju tulles ma surin, õigemini mu jalad surid. 12.00-19.00 kontsadel pole midagi head.
Õhtul vaatasin loomulikult AK'd, nii nööömeee et B emme otsingut seal ei näidanud.

Täna hommikul oli gardekas tore üllatus - vene töösse tulevad asjad mida ma pole koradgi õppinud. Asja tegi veel toredamaks asjaolu, et vene oli essa. Ma mingi elu eest püüdsin kõik ilusti meeldi jätta ja enda meelest läksid need kõik õigesti ka. B'le dikteerisin ühe harjutuse ilusti ette ka, sõbralik nagu ma oleks eks....
Matas Urmas rebis kildu, Brenda küsis, et kas täna on tunnid lühendatud? Urmas : Ei, täna hakkavad vahetunnid varem. Mingi Intsu ja sugulaste teema oli ka, mu meelest polnud see üldse naljakas, aga terve klassi naeris.

Kodus mõtlesin natuke sliipida, aga raamat oli põnevam. Ma ei saanud seda käest panna ja nüüd ongi "Neelatud" ka läbi. See lõppes nii kuradima põnevalt, et esimesel võimalusel lähen ostan endale järgmise osa ka.


Ma kohekohe teen ühe pildipostituse ka, kui ma need kõik siia lisaksin läheks see nii nõmedalt pikaks .

No comments:

Post a Comment