Wednesday, February 9, 2011

Tralala ja kukimuki.

Milline üllatus, minult küsiti täna millal ma oma blogisse juba postitan. See on positiivne, eks ? :D A ja kuna taheti et ma ta ära märgiks, siis see oli Maris.

Inimeses sain ma oma selle veerandi esimese 3 kätte, tõsiselt pettunud olin endas. Kuid lohutus : Andu sai ka, mis on midagi väga erakordset. Matas terve tunni peale tegime jälle ainult ühe ülessand, loomulikult sp, et me pool tundi naersime. Ütlesin B'le lammas, kui ta klassi ees oli ja siis Urmas õpetas talle pikalt ja täpselt, kuidas mulle selle eest supikauss sülle keerata. Pärast üteldes et ups, kogemata, ma lammas ju. Sellepeale B lihtsalt väänles maas ja mul pisarad naerust voolasid. Sissekande pealkiri on samuti Urmase tänased üteldud sõnad, mis meile piiritult nalja tegid.
Ülejäänud päev oli nii mõttetu, et mul pole see meeleski, kuni "Targalt Internetis"koolituseni vms. See kujunes oodatust põnevamaks, ei olnud selline kus vaatad pidevalt kella ja ootad et see jamps läbi saaks. 3 nn töötuba olid, seal olid erinevad teemad, mille üle arutasime ja kõike sellist. Viimases töötoas pidid valima 4 kaardilt ühe situatsiooni valima ja selle põhjal küsimustele vastama. Meie valisime olukorra, kus ema oli pannud kõik oma paroolid oma e-posti aadressile ülesse, et need meelest ei läheks. Ja siis olid küsimused, mida ma enam ei mäleta. Meie vastused luges ette Kaspar, kes loomulikult pool pani veel ise juurde. Üheks vastuseks ta pani, et tuleks ema noomida. Koolitaja: Mitte just nüüd noomida... Kaspar noogutas ja ütles: Peksa anda. Ja taaskord mul pisarad naermisest voolasid.

Täna oli tantsimine meil väikeste ja meie proovi ajas, st et meil hakkas see juba 15.45. Katastroofika - sliipida ei saanudki :D Tantsida oli täna kuidagi nii hea, nii super tunne oli, lihtsalt niinii hea et selle kirjeldamiseks pole sõnu. Ja siis tore asi - mul läksid prillid katki (Y) Jalanõudega pean ka midagi ettevõtma, need nii jubedalt libedad. Aga Paides on kummimat maas, ehk see päästab.

Õhtul tegime emmega kaerahelbeküpsiseid, mis tulid välja alla igasuguste arvestuste, pähh . Natuke valesi asju panin sisse. Andra ja Jan nuiasid terve õhtu et ma neile mõned homme kooli viiks, aga kuna need nii vastikud, siis jääb ära. Andke andkes :D Lubasin neile et kui ma homme muffinite tegemiseni jõuan, siis reedel saavad paar kindlasti endale.

Lootsin täna natukene varem magama saada, aga selle posti kirjutamine venis jälle nii pika peale..



mõned random pildid


sest, ma tahaks niiniinii tagasi 23.dets õhtut.



No comments:

Post a Comment