Friday, February 4, 2011

Rahulik reede.

See postitus oli mul öö otsa draftides, sest ma olin eile liialt vässukas et pilte arvutisse tõmmata.

Jõudsin just koju, rampväsinuna, kuid siiski võiks veel õue tormata ja seda õhtut jätkata.

Ma armastan reedeid, 5 tundi ja vene õpsil hea tuju, laseb tunnist varem ära. A no kunstid rikuvad reeded ära, kuigi tänane tund oli talutav. Kõik kuulasid mingi oma muusikat ja siis Jannu pani üle klassi oma Nokia Tune't. Koju hakkasin tulema koos poistega, aga need jäid kuhugi maha. Jannega kiirustasime ees ära, sest mul oli vaja ruttu koju saada ja ma ei viitsinud Jannu lolli loba jälle kuulata.
Kodus lugesin raamatut, ma saan seda ainult päeval lugeda, sest see on minu jaoks liiga jube et õhtul lugeda :D:D Emme koju tuli siis läksime poodi ostsin taluvõid ja Marianale lilled. Eva tuli ka kaasa, ma ei viitsinud üksi koju tagasi tulla, emme läks naistega jänkuaastat tähistama. Poes tuli mulle meelde, et ma pidin eile koolitantsu riideid proovima minema. Ei , tore. Emme helistas Triinule ja siis mingi leppisid kokku et ma kohe lähen lasteaeda proovima. Veel toredam, andsin asjad Eva kätte, et viib koju, ise läksin siis lasteaeda.
Koju jõudes hakkasin Mariana juurde küpsiseid tegema. Esimest korda tegin ja uksuge või mitte, mul tulid need välja. Minu puhul suht ime, et mul midagi köögis hästi välja kukub. Kuskil vahepeal helistas issi mulle skypes, et ta komistas mu blogi otsa. Ma ausalt pidin perseli kukkuma, majdea miks mulle ei meeldi et keegi perekonnast/suguvõsast seda loeb.
Kell 17.00 hakkasin sättima, pmst 18.00 olin valmis. B ema tuli järgi ja läksime Mariana juurde. Istusin Andu süles, sest autos polnud ruumi. Mariana juures lihtsalt alguses rääkisime ja meenutasime asju, mis kunagi olid. Loomulikult suutsin ma selle peale nutma hakata. Pärast mängisime seda Eesti mängu ja seletasime sõnu nagu seal sõnasõjas. Koguaeg olid kõhud kõveras. Niiet kokkuvõttes oli hea õhtu, meeldejääv. Nagu me kirjutasime : Mõnus õhtu, mõnusa seltskonnaga, mõnusas ja hubases kohas.

Päeval käisin vähemalt 15 minutit toast tuppa, tagusin endale vastu pead ja karjusin: Kuidas ma nii loll sain olla ?


Mu silmad niinii rasked juba, vajuvad kinni. a ma ei saa magama ka minna, voodi mattub riidekuhja alla ja ma tõesti ei tea ühtegi, kes seda koristada viitsiks.


Ma ütlen juba ette ära et need pildid pole midagi erilist, lihtsalt ruttu klõpsitu, et midagi jäädvustada.

natuke algaja fotograaf oli :D


Jannu says : Mida tüdrukud teevad hästi palju töpas. (Y)(Y)(Y)(Y)



Andu says: Jannu, mis on minu ja sinu vahel, kui me hästi kaugel üksteisest oleme.




Lissuga koos pildi tegemine on traditsiooniks saamas.






küpsis asendas .




No comments:

Post a Comment