Monday, February 28, 2011

kurk on leekides.

Esmalt tervitan ma oma kurguvalu, mis muutis mu õhtu parimateks sõpradeks taruvaigu ja mitmeid tasse teed. See on kõige kohutavam kurguvalu, mis mul kunagi olnud on. Mul on tunne nagu mu kurk põleks.

Ja teiseks : PALJU ÕNNE CLAUDIA ! (G)

Siin blogis pole päris kaua midagi liikunud. Peamiselt mu pideva väsimuse ja viitsimatuse tõttu. Kuid samas pole nagu aega ka olnud. Laupäeval pidas Mammu oma sünnipäeva. Andu ja Margusega loomulikult hilinesime sinna oma pool tundi. Alguses midagi eriti ei toimunud, B ja Claudia olid ise ka ajahädas. Lõpuks kui maha istusime sain ma jälle natukene laamendada, see nii minulik juba. Ja noh, lubadused lubadusteks, neid ma jälle täiel jõul ignoreerisin. Naljade pärast nagu Tere, ma olen Maie. Mul kukkus ukselingilt uks ära tuli B'l järgmine hommik sõnum limiidi ületamise kohta. Õhtul käisime korra vinklites ka, selle mõttega, et kohe B juurde tagasi kõmpida. Lõpuks sõime kõik kolm, (mina & B & Janeli) kes olid lubanud dieeti pidama hakata ühest kausist mõlema suu poolega friikaid. Ühe paiku jõudsin koju, niiet enam-vähem korralik õhtu oli.

Pühapäeval käisin majas, tegin paar pilti ka, ma teen ühe suure pildiposti, kuhu mõned nendest ka panen. Päeval on väljas juba üllatavalt soe, pole ime ka, homme on juba märts. Kevad läheneb. Ma nii ootan et kogu see lumi juba ära sulaks, lõpuks siis viskas minul ka kopa ette eks. Mind tabas täna lihtsalt kohutav kevade, suve ja sooja ootus.

Õhtul panin Annabeli kingituse, mis ei suvatsenud õigeks ajaks meieni jõuda, Tallinna bussi peale. Millele Remo loomulikult õigeks ajaks vastu ei suutnud minna, niiet palju õnne talle ! tükk tegemist et see nüüd kätte saada :D


Ma lähen teen nüüd endale viinedat korda tänase õhtu jooksul teed. Homme kohe peale kooli jooksen apteeki ja ostan kurguvalu tablette.


a ja see ka, et homme saame me koolitantsu tulemused teada. Hoidke siis kõik pöialt. Kuigi meil läks kõvasti sassi, loodan ma ikka niiniinii väga et me saime edasi. Kohtunike poolt üteldud sõnad olid ju head... :D

No comments:

Post a Comment