Thursday, February 17, 2011

pisike puhkus.

Topelt kogustes õnne Evale ! (G)

Ma sain hommikul oma soovitud miinuskraadid, niiet kell 7.00 kobisin voodisse tagasi ja nurrusin edasi. Neljapäeval kell 11.00 ärgata, milline luksus. Tublitsesin siis veidike, koristasin oma tuba, mis imekombel nüüd õhtuks jälle uuesti sassis on. Poole ühe paiku läksin Eva juurde, tegime pitsat. Ivo palus, et me jälle magusat pitsat ei teeks. Seda ta ka sai, see tuli lihtsalt ime hea välja. Vaatasime filmi nimega killerid, mis oli jube hea. Selline, kus tegevus on rets, aga esimene sõna selle iseloomustamiseks tuleks armas. Uurisime pisut Eva kingitust ka - ipod touch. Ja see on lihtsalt nii vinge, nii vinge, nii vingeeee. Ja ma tahan ka, tahan ka, tahan ka.
Õhtul käisin fotoringis ka, kus me tegime edasi oma multikat. Saime enam-vähem valmis ka, paari asja on vaja veel muuta. Sain Andruse kaameraga jälle pildistada, see kaamera on lihtsalt midagi erakordselt head. Mitte et ma enda kaamera täiesti maha saaks teha.
Fotoringist tulles pidin 500 m jala käima ja mul oli juba tunne, et mu nina kukub otsast ära. Kohutav kui külm väljas on. A see teotab seda, et homme jääb kooli minek ära, peaksin jala minema ja sellise pakasega on see igati välistatud. Pole eriti tuju jääpurikana kooli jõuda.




Mul tegelt polnud plaanis täna mingit sissekannet teha, sest ma ei viitsi kirjutada iga päev mingeid sisutühje asju, mille lugemine kellegile huvi ei paku, aga ma tahtsin Evale siin õnne soovida :D

No comments:

Post a Comment