Wednesday, February 16, 2011


Ma lihtsalt pean selle igalepoole toppima, et see Andral ikka silma ees oleks.



Täiesti random pildid, mis mul neljapäevast saati kaamerasse on kogunenud.


Käisin eile ja täna koolis, kuigi oleks võinud koju jääda, tubli tüdruk eks. Homme, kui külmakraadid lubavad, jään koju.
Koolis käis hull õgimine, kolmel vahetunnil sõime. Käisime Mariana juures kringlit söömas. Aitasime tal eile väikeste klassiõhtut korraldada ja siis ta ütles et oleme selle ära teeninud. Sellest klassiõhtust veel nii palju, et see oli kergelt üteldes katastroof. Võinoo, need väiksed on kohutavad, ma ei taju kuidas Mariana nendega üldse hakkama saab ?! Nad ainult karjusid ja siis karjusime meie nende peale ja siis nad kaklesid ja oh, kohutav.
Mul koolist midagi peale söömise meeles polegi :D

Üllataval kombel, ei maganud ma täna tantsimisse sisse. Seal alguses kuulasime kiidusõnu, mis meile juba jagatud on. Ma olen päev otsa tantsuvideot edasi-tagasi kerinud, igakorraga leian uusi vigu. Tantsimas tegime vana kava edasi, seal tuleb selline tõste, pigem trikk, et see tundub kergelt impossible. A noh, küll me kuidagi hakkama saame.


Ma üritan täna ennem poolt kahte magama saada, kõrini sellest zombie olekust. Või siis teine võimalus - ilmataat kingib ilusad -27 kraadi hommikuks.


No comments:

Post a Comment