Monday, February 14, 2011

HEAD SÖBERIPÄEVA ! (L)

Eilne postitus, mis seisin mul draftides ja ootas oma lõpu kirjutamist.

Alustuseks Head sõbrapäeva kõigile !

Pühap. õhtul ronisid kõik jälle külla, emme läks Seiredega aqvasse. Tegime muffineid, mis lõpuks kujunes rohkem nagu lägastamiseks, a hoolimata sellest tahtsid muffinid keele alla viia. Pärast tõestas Matu oma "super" meikimisoskust ka, jup, suutis paraja sita jälle kokku keerata :D
Mingi aeg roomasid kõik oma koju tagasi, jäin siis emmet ootama, mul oli õli vaja, et tänaseks muffineid teha. Lõpuks ta siis jõudis ka, niiet ma kell 22.00 panin muffinid alles ahju. Ma luban et ma järgneva kuu aja jooksul ei pane ühtegi plaaditäit muffineid ahju, sest muidu olen ma ise ka lõpuks nagu muffin. Aga noh, te kõik teate ju kui hästi ma lubaduste pidamisega hakkama saan...
Hullult ootasin terve õhtu et kell saaks juba 00.00 ja kui see lõpuks nii palju sai siis mu msn ainult tilises. Saatsin sõnumeid ja soovisin msn'is head sõbrapäeva. Tänu kaartidele ja kogu sellele muule jamale sain ma alles peale poolt kahte magama, rõõmustav.

Hommikul polnud mingit isu tõusta. Koolis hakkas kohe kalli-ralli käima. Karjusin B'le : PALJU ÕNNE SÕBRAPÄEVAKS ! hommikune feil.
Terve päev me B'ga ainult sõime, kohutav. Pool inkat ja aja jäid ära. See viimane oli eriti tore, sest meil pidi kt olema. Aja tunni ajal käisime Mariana juures, kringlit söömas ja pilte vaatamas. Elu eest hoidsin pisaraid tagasi, mul on lihtsalt nii kahju, et neid aegu tagasi ei saa kerida, eriti lõpuekskursiooni.

Kodus tõmbasin kohe sliipi, ma ei pea seda varsti vist mainimagi, see nii enesestmõistetav tegevus mul pärast kooli. Ärkasin emme ringitatsamise peale mingi kuue paiku ülesse. Emme andis mulle pisikese kingituse ka üle, selline suur tass kus sees olid mu lemmikkommid. Siis läksime traditsiooniliselt Siredele, sain Janilt ja Ollult lilli jne. Aitasin Janil kirjandit kirjutada, päris naljakas oli.
Algsed plaanid veel õhtul midagi teha jäid ära, niisiis passisin kodus tühja.



söberipäeva muffinid (L)

No comments:

Post a Comment