Wednesday, February 2, 2011

Ära küsi, kui vastusest ei sõltu midagi.

Pealkiri on hetkel niiniiinii lemmik !

Ma ei osanud eile ja üleeile midagi lugemisväärset siia kirjutada. Üleeilsest ei mäletagi midagi. Aga eile oli Marianal sünnipäev, jooksime hommikul kaardi, shoksi ja õhupallidega talle klassi. Pidin B poolt ka teda õnnitelema, aga läks meelest. See rott otsustas haigeks jääda ja ei käinud eile ega täna koolis. Okei, eilse kannatasin veel välja, aga täna polnud poisse ka. Jubejubejube igav oli. Nurusime Skenilt hommikul Janeliga kaarte, aga ilma poisteta on pointless kaarte ka mängida. Ma tõsiselt loodan, et ma ühtegi kaarti jälle ära ei kaodanud.
Tunnid oli ülemegalebod. Inimeses tegime kt ära ja rääkisime ülejäänud tunni. Lota õps oli haige, Ülle andis, rääkisime jälle terve tunni. Matast saan ma hetkel imekombel aru, niiet see oli ka lebo. Geos vaatasime filmi ja just siis kui mina sain mugava asendi sisse ja silm hakkas kinni vajuma helises meie tore kell ja pidime teise klassi minema. Teises geos tegime ka mingit kerget kaardi asja ja sealt saime juba mingi 25 minutit ennem tunni lõppu lahti.
Läksin kohe mata klassi, rääkisin õpetajale ukse peal pika jutu maha kui tubli ma olen ja kui hästi ma aru saan ja et ta võiks mind ära lasta. Aga õps lasi mind hoopis kohe tundi kuna 7b oli sees ja andis ül'i kätte, et ära teen saan ära. A fakk, see oli NII HAIGE ! :D mitte midagi ei saanud aru. Kuidagi sain lõpuks üle kivide ja kändude selle tehtud. Läksime Jannega koos koju, kes on vahepeal tõeliseks nätsujaotuspunktiks muutunud.

Kodus ma täna ei sliipinudki, imede ime eks :D Tantsimas muutsime natuke tantsu lõppu, a nüüd vähemalt on kergem. Ja ma andsin nüüd Andule ka molli, see oli lihtalt nii hale naljakas. Kohekohe saab 12 tundi ka täis, saan ekooli minna. Eile panin mitu korda üht koodi valesti ja läks 12 lukku vms. A eriti tuju sinna minna pole, homme nkn ainult 2 tunniks kooli või siiis üldse mitte. Lähen jälle arsti juurde, seekord silmaarsti. Ma palun jumalat et kumbki kahest esimesest tunnist vene poleks, siis poleks midagi kooli minna.

Ma hakkasin vahepeal uut raamatut lugema "Neelajad" Simon Holt. Tegelt mul see raamat juba septembrist saadik, vahepeal lugesin ka, aga see tundus hästi igav. Ei olnud kohe selline kaasakiskuv nagu eelmine raamat oli. Aga see eest on nüüd väga põnev. Selline nagu õudusjutt vms. Eile õhtul peale raamatu lugemist ei julgenud vetsu ka minna :D:D

A ja see ka veel et, ma ei saa oma uude msn'i sisse. Tean mis viga on, aga ma ei viitsi seda siia kirjutama hakata, anyway, ma olen vanas ja kui kellegil seda ei ole siis : dj_dianneke@hotmail.com .


Matas :
Õpetaja : Dianne, pane need kulinad kohe ära või need lendavad emeksisse (eioskakirjutada)

Õpetaja: Sul 2 valikut, kas viskad nätsu ära või panen su pea prügikasti koos nätsuga.

No comments:

Post a Comment