Saturday, February 12, 2011

sü sü sümpaatia & joon leiba ja söön kohvi.

Koolitants - nii võimas, nii hea, NII SUPER ! See aasta polnud lihtsalt mingit närvi sees, MITTE MINGIT. Nagu Eneli ütles, tunda oli et Jaanit oli saalis. Jaani omadele elati lihtsalt nii kaasa. Ja see on lihtsalt nii kuradima hea tunne kui tantsid ja rahvas karjub, plaksutab ja kisendab saalis kaasa. Kui ma Jani, Andrat ja Janelit ta plakatiga nägin venis suu nii kõrvuni ja ma lihtsalt pole vist elu sees nii hullusti säranud. See oli kirjeldamatult hea, kui viimane tõste ja kõik eelnev oli välja tulnud, lihtsalt midagi, mida ei saa võrrelda. Nüüd ma ootan pikkisilmi videot meie tantsust.
Lõpuks Jaani jõudes olin ma naermisest suht läbi, Andra pissilugu on naeruväärt. Läksime siis rõõmsalt kõik koos koju, mingi aeg olid kõik minu juures, Andra, B, Mällu, Annela, Britta, Esko, Jannu, Andu ja Matu. Üks üllatavalt lõbus reede kujunes.

Hommikul olin jamalt vara üleval, ma ei tea mis kell oli aga igatahes vähe. Hull uni oli, aga ma pidin emmele eilse õhtu emotsioonid ja kõik edastama. Päeva lasin lebodes mööda jälle. Õhtupoole käisin majas, tapvalt külm oli õues, ma külmusin selle lühikese maa peale pool surnuks.
Emme läks jälle kodus ära, poisid tulid siia. Tegime kohvi, nalja ja ootasime B'd Tartust. Kui ta lõpuks jõudis vedasime ennast nende tapvate külmakraadide valdustesse. Käisime poes ja ma tõsiselt pidin seal järjekorra seistes püksid naerust täis tegema. Veits kahtlane oli seal irnuda, aga ees seisvate tüüpide huumor oli ülekõige. Daimid käes läksime rõõmsalt bussikasse istuma, kus Andral külm hakkas ja siis kobisime ikkagi minu juurde tagasi. B ja Esko läksid koju, mittetore.
Mängisime kaarte, tegime jälle kohvi & kvaliteetset nalja. Kõhulihased olid kergelt krampis naermisest. 00.00 paiku läksid minema, jätsid mu üksi naerma.

sü sü sü sümpaatia saatis õhtut.

Andra: Ma ei oska inglise keelt, ma ei saa ühestki su blogi pealkirjast aru.



Mul on nii kuramuse hea meel, et ma selle tüdrukuga jälle suhtlen, sest ta on lihtsalt võrratu !

No comments:

Post a Comment