Thursday, February 3, 2011

I know it’s not perfect, but it’s life.

Olin tubli ja käisin siiski täna hommikul 2 tunnis. Emme eile õhtu küsis et sa ikka viitsid homme kooli minna. Ofc et ma ei viitsinud, kuid ikkagi. Mul vedas, unustasin Skeni kaardi maha, a ta ei tulnud kooligi. Matas oli jälle ülilebo. Estas jõudsin ühe asja ära kirjutada ja siis pidin minema tõmbama.
Jõudsime Paidesse mingi 15 minutit ennem. Lõpuks arsti juurde sisse asime, olime emmega mõlemad valmis sõimu saama, sest peale prillide saamist pidin poole aasta pärast tagasi kontrolli minema. Nüüd on vist juba 2 aastat möödas ? :D aga arst ei maininudki seda. Igatahes, ma ei pea enam prille kandma, nii äge, kuigi ma ei kandud neid nkn.
Käisime maksis, ostsime süüa ja tulime koju tagasi. Ma olin juba ennem 12 kodus, luksus. Tõmbasin siis kohe sliipi ja ärkasin alles pool viis, suht mõnus. Rääkisin ennem Kaspari, Jannu ja Skeniga skypes, mitte midagi muud pole teha. Üritasin siin õppida, aga ma ei see aru mida vene harj. pealkiri mulle ütelda tahab ja esta oma ei oska ma teha. Pool tundi olen valget paberit vahtinud, siiani seisab lehe keskel vaid pealkiri. Mul ei ole mõtteid millest kirjutada. Mingi loo peab kirjutama oma klassikaaslase kohta, nomidaaa, mul pea täiesti tühi.
Ja mul kõht nii jubejube tühi, köögist tulevad mingid head söögilõhnad ka, mis asja veel hullemaks teevad.


nämnäm.

No comments:

Post a Comment