Tuesday, January 4, 2011

.Best friends can see the hurt in your eyes while others are fooled by your smile

Ma tean mida ma eile ja täna täpselt aasta tagasi tegin. See tekitab kuidagi weidro tunde, ma ei tea miks.
Tantsimas sai niinii palju nalja. Viimane tõste, kõik kukkusid ja värki. Me Anduga saime juba peaaegu tehtud, a mul hakkas nii naljakas järsku ja ma ei suutnud oma jalgu üle visata. Siis ma rippusin seal ja lõpuks sain kuidagi maha. Ma peaaegu olin juba maha rahunenud kui matul midagi jalaga juhtus ja nad Üllega seal vaidlema hakkasid. See ajas jälle nii naerma, ma ei mäleta millal ma viimati nii südamest naersin. Täna tuli enam-vähem see nn tantsuisu ka tagasi.
Koju tulles loomulikult läksin ma jälle magama, ma sain eile mingi peale 3.00 alles magama. Lugesin jälle ühte blogi. Ma nii kadestan inimesi, kes elavad Eestist väljas. nt Itaalias või Inglismaal. Neil on seal tuhat korda rohkem võimalusi, kui meil siis kilukarbis. Ja siis veel Hiina - ma olen alati sellesse maase kuidagi halvustavalt suhtunud. Aga peale selle blogi postituste lugemist, mis enamus rääkisin blogi omaniku reisist Hong Kongi, muutus mu arvamus. Mu ettekujutused olid hoopis teistsugused.

Ja ma olen jälle home alone. Ja jälle ma suren igavusse, kõik kellega ma msn'is rääkisin läksid välja, niiet mul on üsna fun olla. Ma hakkan vist tuba koristama, see on ainuke mõte mis mul pähe tuli ja pealgi oleks mul seda juba ammu vaja teha.

Niiet dada, ma hakkan pihta ! ;*

a, issi läks täna minema. Selle 2 nädala jooksul mis ta Eestis oli nägin ma teda 3 korda vist.. Eelmine aasta üldse sain ma temaga koos olla kuskil 2 kuud. 2 kuud 12-st, rõõmustav !

No comments:

Post a Comment