Sunday, January 23, 2011

Sinuni tagasi jõuan ma sillata.

Tuju on -0 , põhjused jätan oma teada. Aga nüüd mu super nv'ist, missest et paljud asjad oleksid võinud teisti minna ja ma paljut kahetsen.


Reede
Koolist tulles oli jube uni, kuigi ma sain hommikul 40 minutit kauem magada. Üritasin siis magama jääda, aga emme rääkis üli kõvasti telefoniga, hakkasin lugema. Ja lõpuks liikus kell jube kiiresti 15.00'ini. Pidin sättima hakkama. 17.30 olime bussijaamas, läksime Karinule. Mina, B, Matu, Andu. Mingi buss oli ees, a Matu rääkis et see vale buss. Aga tegelt see oli vist ikka õige, ühe sõnaga, me jäime bussist maha. Kutsusime B ema järgi, viis meid Karinule ära.
Alguses oli kõik jumala vaikne ja mõttetu. Lõpp kiskus ägedaks ära. Mu ebaõnn näitas ennast natuke, mille tagajärjel oli terve ülemine korrus pakusult suitsu ja kärsahaisu täis. Aga seda ainult poiste pärast, sest ainult nemad on nii targad et tulist asja hakata tolmuimejaga ära tõmbama.
Mingi aeg vajusin elutoa diivanile ära. Andu äratuse peale ärkasin ülesse. Jumala pahuralt kobisin Skeni tuppa ja sliipisin seal edasi. Kuulsin läbi une et teeme maasikat ja õuna. Veits kiiresti olin püsti. Pärast enam und ei tulnud, mängisime poistega kaaret. Mingi aeg tuli Skeni ema küsima et miks terve õu mingit jubedat kärsakat täis on. See oli tolmuimeja kott vms, mis oli põlema läinud ja poisid vikasid selle rõdult alla. Targad..
Kolmest kuskil saime magama.

Laup.
Hommikul kell 8 olid kõik üleval. Mul oli elu külm, seal oli tõsiselt nagu pingviinivabariik. Hommikusöögiks tegi Sken meile makaroone, millest enamus lõpuks põrandal olid. Ennem 12.00'ist tuli B ema meile järgi. Pidin ennast turbokiirusel valmis panema, et siis Rakverre edasi minna.
B magas pool teed, mul hakkas ennem Rakvere ekstra sitt. Esimese asjana jooksime rimisse vett ostma. Sain endale pluusi, salli ja püksid, mis mulle enam ei meeldi. Mina, kes koguaeg vingun inimeste kallal, kes räägivad poes et tahaks seda ja seda, aga mul pole seda millegiga kanda. Olen nüüd ise olukorras, kus ma oleksid pidanud poes mõtlema, et mul pole neid pükse millegiga kanda ja sp need enam ei meeldi mulle :D
Lõpuks oli kõht retsilt tühi, läksime hessi. B sõi megaburgerit, jäätsist ja megalt friikaid. Ma sõin 2 burgerit ja friikaid. kohutav... jubejubejube sitt hakkas.
Jaani jõudsime läksime suht kohe välja. Ja ofc ma murdsin oma lubadust, mida ma olin hommikul lubanud. Läksime Jannu ja B'ga burski ette, kus mu ebaõnn ennast taas näitas. tõsislt , PALUN VABANDUST !
Ma tahtsin seal kohe ära tulla, hakkasime Matule, Andule, Eskole ja sellistele vastu minema.Saime ennem Pruuli, Andra ja Martiniga kokku, siis jõudsid teised ka sinna. Liikusime ns edasi-tagasi. Rääkisime Andraga, see tüdruk sallib ikka ""väga paljusi"" inimesi. Igav & külm hakkas, läksime Andraga koos koju.
Kodus tuli jälle tappev uni, 0.30 läksin asjade otsa magama, panin endale 1.00 äratuse, et ärkan ülesse. Rääkisin veel kõigile et ma tulen 1.00 msn'i tagasi. Unise peaga panin vist äratuse kinni, ma ise igatahes ei mäleta seda. Järgmine hetk oli kell 7.00. Tegin voodi ära ja läksin magama tagasi.

Pühap.
Ärkasin alles pool 2. Olin mingi hullult paanikas et täna nkn on tantsimine varem. Õnneks siiski ei olnud. Poole neljaks läksin kultra. Tantsimas sai nalja, poisid pidid üksi tantsima. Tüdrukud kõik naersid kõht kõveras.
Nüüd istun kodus. pmst terve õhtu kuulanud seda Ott Leplandi ja Lenna Kuurmaa laulu sinuni. Tuba vajaks jubedasti koristamist, aga Dianne ei viitsi liigutada. Õppida oleks ka vaja (kui üldse jäi midagi õppida), aga Dianne ei viitsi ekooligi minna.



pildid, mis vahepeal kaamerasse on kogunenud .















ilmselgelt jäi mõnel 5 tunnilisest unest väheks





No comments:

Post a Comment