Wednesday, January 12, 2011

I know it's not going to be easy, but it's the right thing to do.

Mul pole mingit tuju kirjutamiseks, aga ma siiski kirjutan, midagi mõttetut. Miks? ma isegi ei tea. Pilte lisada, mis postitusele värvi lisavad, ma ka ei viitsi. Vässukas on olla, tuju on ainult magamiseks ja teiste blogide lugemiseks. Blogide arv, mida ma regulaarselt jälgin on viie asemel ootamatult kasvanud 15 või isegi 20'ni. Enamus neist on moeblogid, väikse osa moodustavad tuttavate blogid.
njo koolist midagi, mida ma veel oma uimase peaga suudan meenutada. 2 mata tundi + õpiabi = 3 MATAT PÄEVAS, ja nii iga kolmap kuni veerandi lõpuni. Kui eelmine veerand oli kolmap mu lemmikute päevade hulgas on see nüüd kõike muud kui lemmik. 55 mata tundi on veerandi lõpuni, hetke rõõmustavamaid tegevusi ongi mul selle numbri iga õhtune vähendamine.
Ennem geosi panid Janeli & B lolli, mis lõpuks kergelt üle viskas. Geodes vaatasime filmi, istusin Jannu ja Andu juurde. Need totakad koguaeg kiusasid, Jannu võlusõnad, võlukepike ja minu rektsioon ajavad mind siiani naerma. Votnii, rohkem mul meelde ei tule.

Ma ootan juba järgmist teisipäeva, lähen siis Tartusse nagu te kõik juba nkn teate. Arstile, shoppama ja siis vist Sirru juurde. Esimest poolt ei oota tegelikult üldse, teist ja kolmandat aga väga. Mu stiil on kerge kannapöörde teinud ja enamus asju ma oma kapist hea meelega enam selga ei paneks, niiet mul natuke uusi riideid vaja. a ja siis mul kangast ka vaja, mul 4550000222 ideed, mis teostust ootavad.

No comments:

Post a Comment