Saturday, January 15, 2011

Kõik pole halvasti. Tõsi küll, kuid kõik pole ka hästi.

Ma kardan kohutavalt seda, mis ees ootab.

Õues on MEGA külm, nagu sada - kraadi. Näpud, nina & kõrvad külmuvad esimese viie minutiga juba ära. Jalad ka, kui kaua aega ühe koha peal seista, nagu täna.
Ma olen mingi üle tunni juba toas olnud, siiani on jube külm. Vähemalt suutis mõni mu tuju tõsta ja mõtted natukeseksi mujale viia. Natukeseks.. paregu kuulan üht laulu, mis mu lootusetult nutma ajab, sest mõned inimesed on liiga kallid, et neist lahti ütelda.
Ma olen liialt väsinud et siin edasi halada, niiet ma üritan kohekohe tuttu minna. Aga ma olen suht kindel et see mul välja ei tule, see juba nagu rutiiniks muutunud et 23.00 ütlen et lähen magama aga siis ootamatult on kell juba 3.00.

Ja ma lihtsalt pidin mainima, et ma poleks kunagi uskunud et ma Matuga sellistel teemadel rääkida võin.


No comments:

Post a Comment