Sunday, January 9, 2011

Pole olemas nii halbu asju, et sa ei saa neid jälle heaks teha.

Kohutav õhtu oli.. mõne jaoks. Alguses kui kõik hästi oli, käisime B'ga bussikas & poes. See Tallinna buss hilines mingi 15 minutit, nöme. a ma sain oma hilinenud jõulukingi kätte, Remo ja nende poolt - Viru kinkekaardi. Aitähh ! :P
Läksime Grossi, nagu debiilikud naersime seal iga asja peale, mõni müüa vaatas ikka suht kahtlaselt. A meil suva ju, peaasi et meil lõbus oli. Poest panime hullu kiiruga koju, B'l oli vaja seda Glee'd näha. Korralikult me ikka seda vaadata ei suutnud. Üleüldse, eile olid kõik super filmid ja värgid, a me midagi ei näinud.
Eva jõudis ka lubatust tund aega hiljem Jaani, aga nii oligi parem. Siis läks lõbuskas.. millalgi jõudsid Matu ja Esko ka. Vahepealsest ma ei oska midagi rääkida, B ulgus & mina karjusin koguaeg Eva peale. Kella 1.00 paiku olid kõik juba läinud -.- Poole kolme aeg vajusin ära, ärkasin mingi viie paiku. B hakkas selle ajaga juba ka enam-vähem normaalset juttu rääkima. Koristasin natuke ja rääkisime B'ga kauakaua, niiet umbes poole seitsme paiku saime magama, või majdea, ma ei mäleta ka enam.
Hommikul oli meil sada tuhat äratust, ühegi peale ülesse ei järgnud. Kõik läksid suvalt kinni. Lõpuks ärkasime B ema kõne peale. Koristasime toad ära. Proovisin peale seda veel magama jääda aga und ei tulnud, kuigi ma olin jumala vässukas. Lebosin siis nii kaua voodis, kuni B ära läks.
Ma pean täna raamatu läbi lugema, kinnast kuduma, koori laule vaatama ja vanaema juures käima. Ja mul absul ei ole ühegi nende asja tegemiseks tuju. Ja veel see viimane tuju kaob ka ära mõttega, et homme algab kool ja et täna on see viimane päev kus ma saan puhata.

No comments:

Post a Comment