Friday, January 14, 2011

Not everything here is as good as it seems.

Ainuke asi mida ma eilsest mäletan on, et inka jäi ära ja ma pidin ühe tunni niisama passima, sest koor oli ka. Eriti nööme, silm vajus niii kinni. A ja see oli ka, et Andut ei olnud koolis, veel nömedam. Esiteks ei teadnud keegi hommikul gardekas kella ja teiseks oleks kirjanduses teda vägaväga vaja läinud.
Nendest viiesti hommikust oli täna kõige raskem ülesse saada. Koolis oli jälle tore üllatus - Andut jälle polnud ja kirjanduses tegime veel pedemat asja, rühmatööd. Mina, B, Jazz, Sken & Jannu olid meie omas. Sken & mina targutasime ja vaidlesime omavahel kuidas õige on. Janeli kaagutas mida ta kirjutama peab. B naeris iga asja peale. Ja Jannu saatis koguaeg Skeni ja Brendat minema.
Estas õpetaja tegi nalja. Laob tunnikontrolli lauale ja ütles et võime õpikut kasutada. Keegi ei leidnud sellist peatükkigi õpikust. Õpetaja otsis siis ise ja lõpuks tegi avastuse et me oleme 7. mitte 8. ja et see hoopiski 8. klassi tk. vedas. :D
Ja mul nüüd lisaks lehtsabadele veel linnupuurid ka. Niiet, veel mu ühed kõrvarõngad said endale nimetuse.
Koju tulin Matu, Jannu, Skeni ja Jannega. Jannu toreda tüübi algatusel tegid nad mulle külakuhja, nöme -.-

Kodus magasin tuimalt poole üheksani. Vabalt oleksin kauem maganud, kui Matu poleks välja kutsunud. Mingi aeg läksin siis ka, suht igav oli. a toretoretore, ma ei kukkunud ega käinud lumehanges MITTE ÜHTEGI KORDA! Esko paar korda üritas lumehange panna, a üritamiseks see jäigi :D

Ja ma olen maeiteamitmendatkorda reede õhtul üksi kodus, mesivärk. Ma sellest nädalast niii läbi, et ma suundud kohe varstivasrtii voodisse. Homme tuleb mingi suurem koristuspäev ka teha, mu toas valdab jälle kerge katastroof ja argipäeviti ma ei leia selle koristamiseks aega. Ja siis homme proovin oma õmblusmasinaga ka midagi teha.


A ja see vajas ka märkimist et veel 9 nädalat varavara ärkamist ja kohutavat õppimist & veel 54 mata tundi veerandi lõpuni.

On inimesi, kelleta ma elada ei suuda, see türuk on üks nendest (L)



Mul tuli veel Skeni feil ka meelde. Päeval oli mingi jutt et võiks midagi Skeni juures korraldada vms. Õhtul Matu helitsas et tule õue ja natukese aja pärast Sken küsib msn'is , et sa ei tulegi siia ? Matu juba siin .

No comments:

Post a Comment