Tuesday, January 18, 2011

Miskipärast on alati nii, et head asjad kestavad hetke, halvad asjad aga terve igaviku.

Mul MEGA hea tuju ja ma supersupersuper õnnelik ! Käisin täna südamearsti juures ja näidud EI OLE halvemaks läinud, eelmise aastaga võrreldes, kuigi eelmine aasta olid need juba piisavalt sitad. Igatahes, kehkast jätkuvalt vabastatud, kuni kooli lõpuni, niisiis 5 ja pool aastat. Tantsimist ta seekord ei puudutanudki. Aga siis, asi mis kõik hea ära rikub - mul võivad minestamishood tulla vms, või minestamise eelne seisund. Sest mul vererõhk madal, 98/60 ja kui veel füüsiliselt pingutan ka. Ja ma tõsiselt kardan seda. Aga kõik ei saagi lõputult hea olla eks ! Kõige hullem on see, et ma ei suuda asja tõsidust endale selgeks teha.

Läksime lõunakasse, shoppama. Sain lõpuks oma 400.- lõunaka kinkekaardi ka ära raisatud. Mul on see olnud septembrist saadik, aga see ununes koguaeg maha, kui lõunakasse minek oli. Me shoppasime 4 tundi ja kõik mis ma selle ajaga sain endale: valge jänesenahast mütsi, sellise karvase jope, midagi taolist nagu ma olen endale kauakaua tahtnud, aga mitte päris selline, a armas on ikka, mulle meeldib. Ja mulle pole mõtet ütlema tulla kui kole see on, mind ei huvita nkn mis teised arvavad. Siis sain karvased suuuuured kindad, mis lähevad mütsi ja selle jopega kokku. Koti, mida ma ka tõsiselt armastan, pluusi, vöö, sukad, põlvikud, 2 kaelakeed, kõrvarõngad & käevõrud. Ja siis seal olid ühed saapad, (millle kohta emme ütles, et need on nagu suusasaapad) mis mulle niiniinii meeldima hakkasin, aga need maksid 1400.- , niiet : issi, ma olen ju suht tubli laps olnud ? aga issi tuleb alles mais, niiet pole mõtet lootma hakata...
Mul pole mingit tunnet nagu homme peaks kooli minema. Selline reede või vaheaja tunne on. A ja sellega tuli meelde, et nv teotab tulla hea. :P

A ja ma lugesin Janeli blogist naljakat asja:
urmas: Jah, kui dianne puudub on vaikne. Seda annab tunda. Aga noh, ta on ju emasse, ta ema on samasugune :D:DD:D
Kõhud kõveras naersime seda emmega.

Ma lähen loen oma raamatut nüüd , tsauu ;*

No comments:

Post a Comment