Tuesday, January 25, 2011

Mis mõte on enda petmisel ?

Iga toidulõhn mu ninas, tekitab tunde et mu sisikond tahab välja tulla. + mul hakkab vist palavik tõusma. Jube külm on, külmavärinad jooksevad koguaeg üle selja, olenemata et mul tekk ümber on ja toas on 22 kraadi sooja. Lisaks sellele mu pea valutab ja ma luksun koolist koju tulekust saati. Palun jumalat siin, et ma haigeks ei jääks.
Ma srsly armastan mata tunde, kergelt suva et see maailma haigem ajusi sööv aine on, aga õpetaja teeb asja ägedaks. Ludvig rääkis meile täna kahte anekdooti, lugege neid B või Janeli blogist, ma ei viitsi siia kirjutada. Ja ta koguaeg rebib kildu nt "Sa vägistasid seal, selle eest pannakse kinni.". Palusin et ta minu juurde tuleks, Ludvig: " Ja kohe, sinu juurde alati!". Neljap tuleb matas töö, et meil temast ikka mäletus jääks, mille tagajärjel ma reedel õhtul tõenäoliselt leian ekoolist ilusa 2 või 3. Neljap tuleb ajas ka kt + ma pean venet minema järgi tegema, niiet, armas päev toetab tulla, veel armsam saab olema kolmap õhtu.
Nii kuradima lõbus on aknast välja vaadata, mõnusalt tuleb lund alla. Ma loodan et hommikuks on kõik teed jälle täis.

No comments:

Post a Comment