Monday, January 3, 2011

Love me or hate me, both are in my favor. If you love me, I'll always be in your heart, If you hate me, I'll always be in your mind.

Ma suren ära, igavusse. Ma ei mäleta millal mul viimati nii mõtetu õhtu oli. a ma ei viitsiks midagi teha ka. Igasugune tuju millegi tegemiseks on kadunud.
Hommikul kell 12.00 oli tantsimine, nii raske oli ülesse tõusta. Koguaeg lükkasin kella edasi, lõpuks läks mega kiireks. Tantsimas ei olnud mitte mingit tuju tantsimiseks, ma mõtlesin ainult oma sooja teki ja pehme padja peale. Meil sai tants ka nüüd valmis, lõpp on ülekõige.
Koju jõudes tõmbasingi sleepi ja nüüd ma olengi pmst terve päeva voodis lebonud. Hetkel räägin Claudiaga msn'is. Tuju on -0 , keegi tuju tõsta ei viitsi ? :S
a ja mis mul meelde tuli : mul laup. vaba pleiss. mingi alates 17.00 :D ja pühap hommikul veel ka . Niiet , teeme midagi... :D:D:D:D:D

ja Helina, tule palun jaani... ma tahan naerada natuke.

No comments:

Post a Comment