Wednesday, January 5, 2011

Don't be afraid to get hurt, it might be the start of true happiness.

Ma sain 10 tundi magada ja ärgates olin ma ikkagi vässukas. misiganes.. kus ma selle une kõik võtan?
Mingiaeg emme ütles et lähme Palamusele, täna vanavanaemal surmaastapäev. Hakkasin siis ruttu sättima. Emme tahtis, et ma talle veel vesilokke teeksin, peale mida mul läks ikka tõsiselt kiireks. Peale poolt 2'te hakkasime sõitma. Vaimastvere poest käisime läbi ja ostsime igast pahna näksimiseks, like usual.
Palamusel saime Sirruga kokku. Niiniiniii hea meel oli oma kiishut näha üle pikapikapika aja. Ta on NII väikseks jäänud, for real. Suu jäi lahti, ma olen temaga sama pikk ja üleüldse, nagu mingi kokkukuivadnud :D:D Mingi aeg see blond ärkas, et ta oleks võinud ju asjad kaasa võtta, et oleks Jaani tulnud. a siis oli juba ilmselgelt liiga hilja selliste asjade peale mõelda.
Ja siis ta hakkas et ou dann, sa see aasta pead mu sünnipäevale tulema ! Tüübil on mingi eee... 3 kuu pärast sünnipäev alles.
18.'ndal kui Tartu läheme, saame jälle kokku. Nagu ma aru sain siis lähme vist Sirru ja nende juurde ka. Ja noh , veits ei oota ju ! a ma kardan ka seda päeva, ma ei taha kuulda mis arst ütleb. Ma kardan et kõik näidud on veel tuhat korda halvemaks läinud kui eelmine aasta olid ja et ta keelab mul tantsimise ka ära.

No comments:

Post a Comment