Monday, January 17, 2011

Promises mean everything, but after they are broken, sorry means nothing.

Mul on tunne nagu mu laud oleksid saja tonnised, jep, ma olen jälle vässukas, aga hullemini kui tavaliselt. Selles on süüdi mu eilne kellaaeg, millal ma magama sain. Mis oli peale ühte, katastroof. Kuigi hommikul sain ma üllatavalt hästi ülesse.
Koju tulles oli killiv uni, samas ei viitsinud ma magama ka minna ja mingi rets lugemistuju tuli peale. Leidsin riiulist Julie Carwood'i raamatu "Aeglase leegiga", mis võib-olla ei ole päris eakohane, aga see on niiniinii super raamat. See on vist esimene raamat, millel ma esmalt lehekülgede arvu ei vaata. Aga need 332 lk ei tundu palju, sest see on tõesti väärt raamat.
Raamat hakkab juba nii kaasakiskuvalt põnevalt, mille tõttu ma olengi juba peaaegu 100 lk ära lugenud, mis on minu puhul üllatavalt suur number.
Koolis midagi erilist ei olnud, a siiski, kuna inka õpetajal oli eile sünnipäev, siis me laulsime talle tunni alguses, mis natuke feililt välja tuli, aga mis siis. Ja mata klassis on uus tahvel, millest Janeli väga vaimustuses oli. Ja täna madalamatel häältel koori polnud, kõrgematel pidi olema, a neil jäi ka ära st et meil neljap ka vaba, mesivärk.
Tulin posite ja Evaga koju. Hullult kiusati terve tee, aga lõbus oli. Loomulikult, lükati mind jälle hange ja elati seljas. Mille ma Skenile tagasi tegin, temale ainult sp, et ma ei jõua kedagi teist lumehange lükata.

Ja nii kuradi hea on mõelda, et homme kooli ei pea minema. Olenemata et ma pean hommikul sama kell tõusma mis tavaliseltki või veel varem. Sest mul juba 9.00 arsti :O Aga asi mis närvi ajab - ma EI saagi oma kiishu Sirruga kokku. Sest Riina tuleb ka Tartu kaasa ja siis emme arvas, et siis ei lähe neile külla. Või midagi seesugust, igatahes NÖMEE. Nagu ma ennemgi olen ütelnud - alati suudetakse meie plaanid ära rikkuda !

Aga ma üritan nüüd koristama hakata, see jäi mul nv'il vahele. Ja siis prooviks varem magama minna, kuid nüüdseks on mu uni juba suht leebet tõmmanud.



parim ! (Y)



1 comment: