Thursday, January 6, 2011

Don't ask if you don't want to know.

Ma ei mäleta mis kell ma eile magama sain, aga igatahes 13.00 paiku tegin silmad lahti. Siis ka ainult sellepärast et emme kutsus sööma. misiganes, igatahes, ma ei olnud ärgates väsinud. Kahtlane oli tõusta, ei olnud sellist tunnet et 2tundiveel, palun?
Enam-vähem päev otsa olen ma netipoodides kolanud, erinevaid moeblogisi lugenud ja uusi koduseid maske otsinud mida teha. Tublitsesin ka natuke - koristasin oma toa ära. Laud vajaks jälle korrastasmist. Ma ei taju kuidas minu tuba nii kiiresti uuesti sassi suudab minna?
Natuke aega tagasi tegin smuutit. Alguses tegin banaani, kiivi ja vaarikajogurtiga, aga see kiivi muutis asja nii kibedaks. Pärast tegin banaani ja vaarikajogurtiga, see tuli super, aga seda on mul siiani pool klaasi alles. Esimesest sai kõht nii täis et teine enam alla ei taha minna :S ja ma vihkan seda tunnet, kui kõht on über täis.
Ja taaskord olen ma üksi kodus, mesivärk. Pean siin Claudia ja Evaga plaane, mida 22'sel teha, jee see ka mesivärk :D

pildid .

hea lõhn (Y)

pildid, mis ma Palamusel surnuaias tegin :

aasta on möödas..




ja mu smuuuuuuti . selllest teisest, mis hea välja tuli, ma pilti ei teinud.


No comments:

Post a Comment