Saturday, January 1, 2011

Head uut aastat

nojap, sellisena läksin ma 31. õhtul välja. See millisena ma koju lõpuks jõudsin oli kergelt üteldes kohutav .


See aastavahetus oli supersupersuper, niiet 2011 hakkas hästi . A sellest ma ei räägi ;) . Kella 4.00 paiku jõudsin koju, läbi külmununa. Riiete ja meigiga jäin magama, hommikul kell 10.37 tegin silmad lahti, sest mul oli üli ebamugav magada. Käisin korra arvutis, a kõik magasid siis alles, niiet ma kobisin ka tagasi magama. Järgmine hetk oli kell juba 14.00. Tõusin siis ülesse, sõin paar vahvlit ja passisin arvutis. Mingi aeg tahtis B välja minna. Hakkasin siis sättima. Alguses oli jutt 16.00, ma jõudsin valmis 16.37 vms . Niiet ma oska hilineda.
Alguses passisime bussikas, a seal hakkas külm. Siis läksime B juurde, alguses midagi vist toimus ka a lõpp vajus nii ära. Mul tuli rets uni peale, üritasin natuke magada, a keegi koguaeg karjus niiet sellest midagi suurt välja ei tulnud. 23.00 hakkasime ära tulema , mina & esko & matu. No koos vähemalt hakkasime....
Nüüd mul on jälle killiv uni ja räigelt nõrk on olla. Varsti tuttu ka , niiet head ööd kallikesed ! ;*

No comments:

Post a Comment