Friday, January 7, 2011

Kõigel on tagajärg !

Terve päev kodus passinud, a tegelt valetan, jalutamas käisin ka. Päeval tegime emmega piparkooke. Ma pildid panen päeval, kui meeles on. Remo helistas ka, palus et ma mingile pakile bussi vastu läheksin. Ma ei saanud poolest ta jutust aru, küsisin 10 korda üle.
Mul tuli täna tuhat ja kaks asja meelde, mis mul oleks vaja ennem kooli ära teha. Niiet, kiireks läheb. Ajataju on täiesti ära kadunud, üldse ei saa aru mis päev hetkel on ja värki. Viimane nädal on ka jube kiiresti mööda tuisanud. Ja kohekohe ongi kool, mul läheb süda pahaks, ma ei kannata mõelda et ma pean jälle über vara tõusma hakkama. Ja mata tunnid, kohutav. omg... õpiabi tunnid ka veel.. okei , aitab, ma ei taha kuni esmaspäevani ühtegi sõna koolist kuulda.
Õhtul on mul vaba pleiss - *muigab* .

No comments:

Post a Comment